Gisteravond heb ik Frank hiernaast zien aanbellen bij Marianne. Hij had iets bij zich, vanuit m’n raam kon ik niet goed zien wat. Ik denk een fles – hij is in elk geval op die invitatie van Tom ingegaan! Marianne zal raar opgekeken hebben. En later op de avond heb ik hem zien binnengaan in z’n eigen huis hier aan de overkant – voor het eerst sinds een paar dagen…

En nu : het laatste nieuws over Julia’s trouwkleed….

logo radio2

Misschien gaat Mieke dus nog gelijk krijgen:

Zouden ze de kleren die ze aan hadden met de verloving nog hebben?? die waren ook heel mooi!!!!!!!!!!

En Lilith noemde het ‘Romeo en Julia kledij’ πŸ™‚

Nog een extraatje … CathΓ©rine had vorige week gevraagd:

Als Femke helemaal klaar is de loft in te richten mag je haar misschien eens opzoeken en foto’s nemen.

En dat heb ik gedaan. Femke zag eruit als een filmster op haar nieuwe canapΓ©.

Femke op haar nieuwe canapΓ©

‘k Heb foto’s gemaakt van de nieuwe meubels, het kunstwerk (jawel!), de slaapruimte, Γ©n de nieuwe badkamer…

speciaal voor haar ontworpen

Prachtig vind ik het! De andere foto’s kan je zien als je klikt op “More Photos”

PS:Β  Elise, Leo heeft blijkbaar de site van Taxi Ter Smissen laten aanpassen, heb je het gezien?

