M’n excuses voor het wachten, maar ik moest zoals gewoonlijk lesgeven… en toen ik gisteravond thuis kwam, ben ik nog langs het jongerencafรฉ gegaan. Zo heb ik ook nog wat nieuws over het trouwkleed van Julia.

logo radio2

Maar nu over mijn avontuur in Wachtebeke! Mijn buren zijn blijkbaar razend populair!!! Ik zal wel nooit begrijpen hoe dat komt, maar ik was in elk geval fier dat ik er bij mocht zijn.
Alle buren hadden afgesproken om te gaan kamperen op het domein Puyenbroeck, en ze hadden daar overnacht in motorhomes. Toen ik gisterenmorgen aankwam, zaten ze al handtekeningen uit te delen!

De caravan de familie Bastiaens

Speciaal voor mij was er een promo-tentje van Radio 2 opgesteld, met mijn naam op een bord, en daar mocht ik zitten … en ook handtekeningen uitdelen! Dat was compleet nieuw voor mij: de mensen kenden mijn naam, en kwamen me vertellen dat ze alle dagen luisteren, en dat ze m’n blog volgen… Een ongelooflijke ervaring.

En toen kwam er iemand van wie ik de naam heel goed kende, van de blog:

Elise

Wat leuk dat we kennis hebben kunnen maken, Elise. Ik hoop dat je goed terug bent geraakt in Nederland.
Na de middag stond er een tweede bekende aan m’n tafeltje:

Kbhunl

En zo heb ik ook met Jeffrey (kbhunl) kennis kunnen maken. Bedankt dat je gekomen bent.

Het slot van de dag vergeet ik van m’n leven niet. Samen met m’n buren, moest ik gaan klaarstaan achter een groot podium. Geena Lisa van de televisie riep alle namen af – ook die van mij! – en ik moest mee het podium op!! Ik heb een foto gemaakt van wat ik zag:

dit was wat ik zag van op het podium...

Wat een belevenis. ‘k Heb met zoveel mensen kennisgemaakt, het promo-tentje is bijna weggevlogen in een windhoos, ‘k ben gaan kijken bij de motorhomes van de buren …

Aan iedereen die is langsgekomen: hartelijk dank, ook in naam van de buren. Jullie hebben hen – en mij – een prachtige dag bezorgd!

PS: meer foto’s op m’n fotopagina. Daarvoor kan je onder de fotoreeks klikken op “More Photos”

