Gisteren in het park … Linde heeft gelijk gekregen:

Ik heb zo’n vermoeden dat het daar druk zou kunnen zijn in ‘t park. Als Rosa Sandrine mag meenemen naar het park dan zou ‘t wel eens kunnen dat ze Tom daar tegen het lijf loopt.

Christel en Arnaud hadden trouwens datzelfde vermoeden … Ik ben achter de struiken blijven staan kijken, maar ik heb me afzijdig gehouden. Ik heb wel een paar foto’s genomen :-).

een gelukkige oma in het park

Ik heb ook nog een foto van Tom, Rosa en de koets, maar die heb ik weggelaten. Ik wil niemand compromitteren ….

Maar nu, Catherine, over Femke en de verbouwingen in de loft. Ze heeft die ruimte blijkbaar echt grondig aangepakt! Zelfs de inkom…  En ze heeft me verteld dat ze het allemaal heel speciaal aan het inrichten is. ’t Moet chic zijn. Binnenkort ga ik nog ‘ns langs om foto’s te maken!

logo radio2

Nog 2 keer slapen … afspraak aan het promostandje van Radio2? In de buurt van de familie Bastiaens ….

