Oef, ’t schijnt dat het dossier van Waldeks ongeval is geklasseerd. En Luc heeft gelijk gekregen, Waldek heeft z’n ontslag ingetrokken! Ik heb hem hier vanochtend weer zien binnengaan bij Sanitechniek. Z’n leven moet zo langzamerhand een hel aan het worden zijn …..
Wat ik me ook afvraag: als Kris weer naar huis mag, wie gaat er dan voor haar zorgen? Haar broer toch niet?

Maar ik had beloofd om langs te gaan bij Rosa. Pol was gisteren al een beetje ongerust:

Ellie, je gaat Roza toch niet alles vertellen van Waldek en Kris?

Nee, natuurlijk niet Pol, daar ben ik altijd heel voorzichtig mee … stel je voor dat ik me zou verspreken! Ik wou polsen naar wat haar op dit moment bezig houdt … en ze heeft nieuws van Peggy!

logo radio2

Nu hoop ik maar dat het niet regent straks …

En dan nog iets: ik kijk enorm uit naar zondag … dan kunnen we elkaar eindelijk zien! Spannend! De mensen van Radio 2 hebben me gezegd dat ze op dat domein Puyenbroeck een promostandje zullen hebben. Misschien kunnen we daar afspreken?

