Groot nieuws van Muriel hier op de blog dit weekend:

Ellie, Tom is de vader van Sandrine… Peggy heeft het hem gezegd. Er is geen twijfel meer.

En waarom Peggy daar zo zeker van is, dat meldde Kbhunl als eerste:

Peggy (heeft) de laatste 4 sry 3 maand die ze in canada woonde alleen seks gehad met Tom, heeft ze hem zelf gezegd
1 keer hebben ze zelfs het condoom vergeten

Lore en Julie konden dat bevestigen.
En nu?? Zoveel vragen, en voorlopig zonder antwoorden….
Gaat Peggy vertrekken of niet? Christel denkt van wel, maar de meesten van jullie hopen dat ze blijft, of terugkomt …

En dan het ongeval van Kris – bedankt om me op de hoogte te brengen, Elise. Ik wacht met spanning tot ik meer verneem. Haalt zij het of niet? En wat zullen de gevolgen voor Sanitechniek zijn?

Gelukkig heb ik ook een positief nieuwtje. Kijk wat ik vanochtend in m’n brievenbus heb gevonden:

een huwelijk in Hollywoodstijl?

Eindelijk! ‘k heb het in grote letters in m’n agenda gezet, op donderdag 21 mei. En ik ben meteen nog even bij de Fit & Fun langsgegaan …

logo radio2

Jammer dat ik niet uitgenodigd ben voor het avondfeest. Maar het is blijkbaar in beperkte kring. En uiteraard ga ik naar de plechtigheid op het stadhuis … Die huwelijksreis, die intrigeert me ook. Waar zouden ze naartoe gaan??

Ten slotte – ik dacht het later te vertellen,  maar nu jullie toch nieuwsgierig zijn…. Vorige week hebben de mensen van Radio 2 Avondpost me gevraagd of ik volgend seizoen wil voortdoen. Ik heb ja gezegd, want ik heb de indruk dat jullie dat wel leuk vinden :-).  En die informatie ga ik dan weer dagelijks op m’n blog zetten. Dus JA ik doe voort met m’n blog! Trouwens, ik vind dit een fantastische hobby!!

