Gisteren een vrije namiddag … en wat heb ik rondgelopen! Eerst naar het ziekenhuis. Peggy en haar baby straalden, maar ik mocht geen foto’s nemen. Ik heb echt de indruk dat jullie gelijk gaan krijgen. Peggy wil haar kleintje met niemand delen, zelfs niet voor een foto op de blog!! Tom en Marianne maken het ook uitstekend, maar Marianne voelde zich nog wat zwakjes…..

Dan naar de Fit & Fun. En wie zat daar te wachten in de bar? Dorien! Haar moeder had haar afgezet, zei ze, die kwam haar later ophalen. Ze kwam alleen even praten met Sam. Ze heeft me op een cocktail getrakteerd, en één van de klanten heeft een foto gemaakt:

Dorien heeft plannen

Jaja, ze had wat te vieren … ze vertrekt naar Lanzarote. Daar is blijkbaar een gereputeerde sportschool. En ze vertrekt alleen!!! Zo jammer voor Sam. Ik drink nooit meer een cocktail, dat smaakt me niet.

En nu zou ik nog mijn belangrijkste ontmoeting vergeten: vlak na de middag, met Leo.

logo radio2

Ik zou die gezichten wel ‘ns willen zien, als Leo z’n “enveloppekes” bovenhaalt.

Tenslotte: waar zijn de “blog stats” naartoe? Ik heb ze er even afgehaald. Sinds gisteravond sprongen de cijfertjes vreemd heen en weer. Naar mijn neefje gebeld, en hier staat het antwoord:

een (Engelse) mededeling van WordPress

Ze zijn hun telsysteem blijkbaar aan het bijwerken, vandaar. En ze verontschuldigen zich. Zodra alles weer normaal werkt, zet ik het tellertje terug!

