Het is dus Sandrine geworden. Eind maart, toen we nog allemaal dachten dat het een jongetje was, kwam Mjeirloe als eerste met de perfecte jongensnaam:

Volgens mij wil Ann het kindje SANDER noemen.
Reden? Haar grote liefde, waarmee ze hoopte een kindje te krijgen, was Sandrine. Die naam past natuurlijk niet omdat het een jongetje wordt. Daarom lijkt Sander een logische keuze.

Maar Elleke maakte op dat moment al de juiste pronostiek:

Ik denk dat het toch een meisje wordt en dat ze Sandrine zal heten!

Elleke verdient hiermee eeuwige roem op deze blog 🙂

Zij was de eerste die de juiste naam lanceerde, maar zeker niet de enige! Lillith, Elise, Liefje, Christel, Esmée, Anton, … allemaal dachten jullie de afgelopen dagen aan Sandrine. Het moet dus wel de perfecte naam zijn ….

Ik zou heel graag een paar foto’s van de kleine Sandrine gaan nemen, op het moment dat ze rustig bij haar adoptiemama is. Maar misschien moet ik dat plan wel laten varen, nu ik Rosa heb gezien ….

logo radio2

Arme Ann. Zal ze dat kleintje ooit mee naar huis kunnen nemen? Dan gaan jullie toch gelijk krijgen…

Rosa gaat er in elk geval alles aan doen om het lot een handje te helpen. Ze heeft me verklapt welk cadeau ze nog voor Peggy wil gaan kopen … Een draagsjaal, zodat Peggy de baby overal kan meenemen. Ze heeft hem in de winkel zien liggen. Als ik nog ‘ns langsga in Ter Smissen, mag ik er een foto van maken!

