Iedereen van harte bedankt voor de felicitaties voor de 100.000ste click! Ik voelde me echt overweldigd gisteren. En ik kon het niet laten, ik heb hier aan de computer gekluisterd gezeten om de magische nulletjes te zien verschijnen … ik heb er een screenshot van gemaakt:

100.010 hits! Wat een cadeau!

… en een beetje gespeeld met zo’n fotoprogramma ๐Ÿ™‚
’t Is een grapje, maar eigenlijk meen ik het wel: ik ervaar jullie belangstelling als een groot cadeau. Daarvoor doe ik het!

Maar nu terzake. Vandaag gebeurt de niertransplantatie van Tom – Marianne. Gisteren heb ik ze met z’n vieren zien vertrekken hier: Marianne, Tom, Dokter Smeekens en Bianca. Het blijft toch altijd een risico, zo’n ingreep. Duimen! Ik ben alvast een kaartje bij Marianne in de bus gaan steken, met daarop “Proficiat met de nieuwe nier”.

En dan Jens en Tim … wat is daar nu toch gebeurd in Dinant?

logo radio2

Geniet in elk geval nog van het laatste weekend van de paasvakantie, dat ga ik ook doen. Zondag schijnt de zon, zegt onze weervrouw!

