Jullie zijn me al een hele tijd aan het waarschuwen, en nu is het blijkbaar zover. Het huwelijk van Sam en Dorien is aan het kraken.
Mjeirloe vermoedde al iets eind januari!

Denken jullie dat hun huwelijk nog bestand is tegen verdere tegenslagen? Ik vrees ervoor dat Sam Dorien steeds meer in de armen van Jonas drijft…

… en dat werd meteen beaamd door Blabla (alias Linde).
Mijn excuses als ik sommigen van jullie vergeet (laat het me gerust weten!), maar de meest recente commentaren hierover kwamen van Stefano

Het wordt precies gevaarlijk tussen die twee nu de vriendin van Jonas het juist heeft uitgemaakt ….

en van Anton

Dorien en Jonas spelen met vuur volgens mij.

Het werd dus hoog tijd voor mij om Dorien op te zoeken…

logo radio2

Sam moet oppassen. Hij heeft het altijd zo goed bedoeld… Maar misschien was het niet zo’n goeie zet: Dorien aanmoedigen om veel met Jonas te trainen, Jonas in de Fit&Fun binnenhalen… en dan zelf weinig tijd maken voor haar.
Is dat niet de kat bij de melk zetten?

