De Paasvakantie is begonnen … maar nog niet voor mij en m’n collega’s. We hebben afgesproken dat we vandaag en morgen onze klassen in een nieuw kleurtje steken. Jaja: schilderen! Dat vragen we nu al zo lang, en de directrice heeft gezegd: ‘Als we zo lang moeten wachten, dan doen we het zelf!’. Ze komt meehelpen. Ik heb een heel mooi groen gekozen voor mijn klas. Maar m’n auto is in de garage, dus …

logo radio2

Ze ziet het niet zitten. Maar verliefd is ze zeker. Jullie hadden dat al veel langer zien aankomen. Muriel, jij als allereerste, een kleine maand geleden!

Ellie, wanneer ga je eens langs bij Femke? Volgens mij bloeit er iets tussen Peter en Fem..

Lentie heeft toen meteen gereageerd, en een week later volgde dan Mieke:

En Ellie wat denk jij over de notaris en Femke? ze verdienen allebei wat geluk na alle tranen en verdriet..ze zijn zakelijk ook zeker nog niet los van elkaar…

… met reacties van Linde, Elise en Mjeirloe.

’t Is nog niet gedaan! Een week nadien schreef Laetitia:

Hebben jullie ook niet de indruk dat Peter een oogje op Femke heeft

… en daar waren Linde, Lore en Julie het helemaal mee eens!

Zelden is er zo naar een koppeltje uitgekeken als de Notaris en Femke. En zou het dan toch ten dode opgeschreven zijn?
Maar ik weet iets over de vader van de Notaris… die heeft heel z’n leven les gegeven als onderwijzer – net zoals ik. Het standenverschil is dus misschien toch niet zo groot?

