Omhelzing of niet, Eric blijft aangehouden voor die moord. Voor Martine moet dat verschrikkelijk  zwaar zijn. Ze is nog altijd in ziekteverlof. En Sam, die blijft maar doorwerken. Ik wou hem wat moed gaan inspreken, maar hij was er niet. Maar Jonas wel…

logo radio2

Dorien moet rekening houden met Sam z’n gevoelens, vind ik. Zeker nu. Of zie ik nu problemen waar er geen zijn?

O ja, en dan wou ik nog graag Linde (wat leuk dat we nu je naam kennen!) en Mjeirloe bedanken voor hun opzoekwerk over het “Fragiele X” syndroom – het probleem van Bruno, de broer van Kris.  Ik heb zelf ook nog even gebeld met een collega uit het buitengewoon onderwijs, en die heeft mij deze websites aanbevolen:

Nederlandse Fragiele X syndroom-site

Website van de Belgische Werkgroep

Als ik dat allemaal zo lees, krijg ik nog veel meer bewondering voor de mensen die zich hiervoor inzetten… en voor Kris die zoveel liefde heeft voor haar broer.

