In naam van Martine Bastiaens bedank ik jullie voor al jullie steun-betuigingen aan de familie. Mjeirloe had voorgesteld om Martine een bezoekje te brengen, en dat heb ik dan ook gedaan – het moment dat we op school hoorden dat ze weer vrij was. Maar ze wilde verder geen commentaar geven, en dat begrijp ik perfect … alles wat ze nu zegt kan Hoofdinspecteur Geens nog tegen haar gebruiken! Intussen zat ik wel met een probleem, want als niemand van de familie nog iets mag zeggen, hoe kom ik dan nog aan informatie voor jullie? Maar daar heb ik het volgende op gevonden….

logo radio2

Geen slecht nieuws, hè? Helaas heb ik niks gevonden over dat Artikel 71 van het Strafwetboek…

’t Is  nog erg druk geworden na de school, want ik heb nog iets anders gedaan. Muriel, jij was toch benieuwd naar de tortelduifjes Mo en Kris? Wel, ik ben even binnengewipt bij Sanitechniek hier naast de deur, en ik heb gevraagd of ik een foto mocht nemen.

een gelukkig loodgieterspaar

En dan het spannendste van alles: ik ben een beetje ondeugend geweest, en ik heb een gesprekje afgeluisterd tussen Katrien, Paulien en Cois. Ze smeden een heel bijzonder plan voor het huwelijksaanzoek… En daar wil ik absoluut bij zijn! Ik wil daar foto’s van maken! Alleen moet ik nog zien uit te vissen waar ze dat gaan doen, want het is zeker niet bij hen thuis. Weet je wat? Straks na de school ga ik detective spelen … Wordt vervolgd!

