Christophe zei gisteren:

Femke heeft wel genoeg misérie meegemaakt de laatste tijd…

Maar ik vrees dat ze nog niet aan het einde is.  Ik heb vandaag Hoofdinspecteur Geens een beetje gestalkt :-). En het is eindelijk gelukt: hij heeft me ontvangen.  Ik wou weten wat ze nu gaan doen met Luc en met Femke, welke concrete bewijzen ze eigenlijk hebben. Ben ik geschrokken!

Wat een job heeft die Sylvain Geens, zeg! Is dat nu nodig: mensen tot het uiterste drijven om ze te doen bekennen?

Femke medeplichtig aan de moord …. dat kan toch niet? Dat mag ze toch niet toegeven!  Maar er is nog iets anders: ik krijg de indruk dat Martine Luc beschermt!  Misschien is er iets aan de gang dat ik nog niet weet ….  en beschermen ze elkaar allemaal :  Femke, Martine, Eric, Sam – en Notaris Peter?

Intussen gaat het leven hier in De Dreef verder.  Dokter Smeekens heeft gisteren zitten zeulen met koffers en dozen.  Ik ben eventjes gaan bellen bij Marianne, en jawel: hij is bij haar ingetrokken.  Ze zegt dat ze nog nooit zo’n ordelijke man heeft meegemaakt. Maar over één ding leek ze minder enthousiast: een schilderij.  Ik heb er een foto mogen van maken:

een nieuw schilderij bij Marianne

Dit is wat Elise ervan vindt :

Ik kon er niets aandoen, maar ik schoot gigantisch in de lach. 😀

Ik hou m’n lippen stijf op mekaar, want Marianne Bastiaens is mijn vriendin.

A propos: ik kan niet goed zien wie de schilder is.  Jullie?

