De kinderen in mijn klas vinden dit soort van weer geweldig. De ouders minder. Da’s begrijpelijk: er is een kindje van het tweede uitgegleden en gevallen. Gelukkig niks ernstigs…. Bij ons op de speelplaats hebben we trouwens alle sneeuw en ijs vanaf het begin weggeruimd. Nogal een werk! De kinderen waren teleurgesteld, en ik begrijp hen ook. Maar ja: veiligheid eerst.

Ik ben wat op m’n ongemak over mijn bezoek aan hoofdinspecteur Geens …. wat hij daar helemaal op het eind heeft gezegd:

Er gaat nu toch niemand denken dat ik het heb gedaan?! Want ik heb hier op m’n blog toch een paar compromitterende dingen over Mike gezegd ……

Oh en voor ik het vergeet: gisterennamiddag ben ik Notaris Vlerick tegengekomen …. ik heb natuurlijk niks gezegd over de vermoedens die sommigen van jullie over hem hebben. Want ik mocht met hem op de foto!

met Notaris Vlerick in de sneeuw!

