Femke moet het zwaar hebben. Die relatie met Mike – haar vader…… en zij heeft de sleutel in handen om hem in de cel te houden! Maar ze heeft een beslissing genomen. Luister ‘ns wat ik gisteravond nog heb gehoord:

Op de radio plakken ze daar altijd nog zo’n muziekje voor en achter – ze vinden dat mooi zeker?
De vakantie is nog maar pas bezig, en ik mis m’n klasje al. Ik ben een zogenaamde “happy single”, en ik geef heel graag les in het basisonderwijs. De kinderen zijn niet altijd gemakkelijk, maar dat neem ik er graag bij…..
Gisteren heb ik mezelf een dik cadeau gedaan voor kerstmis :-): een gsm waar je foto’s kan mee maken – handig voor op de blog! Mijn neefje Peter is meegegaan om hem te kiezen.
De eerste foto die ik daarmee genomen heb, is van het huis van m’n overburen: de familie Bomans. Hun zoontje Franky heeft bij mij nog in de klas gezeten. Ze waren niet thuis toen ik de foto nam, maar mijn overbuurman Frank zal het wel okee vinden.

Mijn overburen!

Frank Bomans is getrouwd met Simonne. Ze werken in Taxibedrijf Ter Smissen. Frank is een echte charmeur. Ik mag hem wel.

Frank Bomans de charmeur

Zonder hulp ge-download op de computer, met zo’n kabeltje. Een mens moet met z’n tijd meegaan. De foto is genomen in mijn stamcafĂ© Ter Smissen. Veel van m’n buren komen daar ook.
Zo, nu moet ik dringend aan de slag, want het wordt een drukke dag! Pakjes maken en dan kerstfeest!

